Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ακούγεται έντονα ότι το ΑΠΟΕΛ έκανε πρόταση στον Βραζιλιάνο πρώην αμυντικό του ΠΑΟΚ, Μάρκος Αντόνιο.
Εντός της ημέρας θα φανεί αν είναι σωστά αυτά που ακούγονται και αν ο Μάρκος Αντόνιο θα είναι ο δεύτερος παίκτης που θα ντυθεί στα γαλαζοκίτρινα αυτή τη μεταγγραφική περίοδο μετά τον Μάριο Σέρτζιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου