Ίσως το πιο σημαντικό κεφάλαιο στον μετεγγραφικό σχεδιασμό
της ΑΕΛ ενόψει της νέας σεζόν «έκλεισε» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ο Μάρκο Αϊρόσα θα συνεχίσει να είναι κάτοικος Λεμεσού και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στους πρωταθλητές. Η Νασιονάλ έβαλε… νερό στο κρασί της και άναψε το πράσινο φως για τη μετακίνηση του παίκτη με ελευθέρα στην ΑΕΛ.
Οι άνθρωποι της Πορτογαλικής ομάδας ζητούσαν ένα ποσό κοντά
στις 120.000 ευρώ, όμως η ΑΕΛ επέμενε στις 70.000 και προ του φάσματος να
οδηγηθούν σε αδιέξοδα κατέληξαν σε συμφωνία και με τον παίκτη να είναι έτοιμος
να υπογράψει συμβόλαιο τριών χρόνων με την ομάδα της Λεμεσού.
Source : www.sentragoal.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου