Eδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν
πληροφορίες που αφορούν τους Εστεμπάν Σολάρι καιΆλτο Ατόρνο και την
προσπάθεια της διοίκησης του ΑΠΟΕΛ για να διαφοροποιήσεις κάποια πράγματα που
αφορούν τις συμβατικές υποχρεώσεις που υπάρχουν με τους δύο ποδοσφαιριστές.
Με τον Σολάρι οι αρχικές ενδείξεις έκαναν
λόγο για προσπάθεια μείωσης των απολαβών του και με τον Ατόρνο για προσπάθεια
λύσης του συμβολαίου του. Όλα τα πιο πάνω ισχύουν, αν και από τη διοίκηση του
ΑΠΟΕΛ για ευνόητους λόγους δεν μπήκαν ποτέ στη διαδικασία του δημόσιου
σχολιασμού των συγκεκριμένων περιπτώσεων.
Σύμφωνα με την SPORTDAY, και για τους δύο
ποδοσφαιριστές όλα είναι πιθανά και το σκηνικό θα ξεκαθαρίσει με την επιστροφή
τους στην Κύπρο και αφού προχωρήσουν κάποια πράγματα στον προγραμματισμό της
ομάδας. Από την στιγμή που θα αρχίσει η διαδικασία συζητήσεων για διαφοροποίηση
των όρων συνεργασίας ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Σολάρι,δεν αποκλείεται στην
πορεία να προκύψει και συζήτηση για λύση της συνεργασίας ανάμεσα στις δύο
πλευρές.
Με τον Ατόρνο θεωρούν στο ΑΠΟΕΛ ότι με
κάποιο τρόπο θα βρεθεί η λύση και θα αποχωρήσει από την ομάδα ο ποδοσφαιριστής,
ο οποίος δεν μπόρεσε να προσφέρει τα αναμενόμενα.
Οι διοικούντες την εταιρεία θα λειτουργήσουν
και στις δύο περιπτώσεις σύμφωνα με τις επιθυμίες του Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Ο
Σέρβος τεχνικός αναλαμβάνει την ευθύνη της κάθε κίνησης που γίνεται και με τις
δικές του εντολές και αναμένει από τη διοίκηση να υλοποιήσει τις εισηγήσεις
του.
Source : www.sport-fm.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου