Ο Τόνι Κάλβο απέστειλε πριν από λίγο υπογεγραμμένο το συμβόλαιο
του και πλέον είναι επίσημα ποδοσφαιριστής της Ανόρθωσης.
Με τον Ισπανό ακραίο
επιθετικό η διοίκηση της «κυρίας» τα βρήκε σε όλα και ανέμενε την υπογραφή των
συμβολαίων.
Ο Ισπανός θα είναι κάτοικος
«Αντώνης Παπαδόπουλος» για τα επόμενα δύο χρόνια.
Η διοίκηση της ομάδας ενδέχεται
να ενημερώσει με sms τους φίλους της Ανόρθωσης για την
απόκτηση του Κάλβο.
Source : www.sport-fm.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου