Σε σίριαλ πάει να εξελιχθεί η παραμονή του Μάρκο Αϊρόσα στην ΑΕΛ,
όμως η διοίκηση των πρωταθλητών ευελπιστεί ότι στο τέλος θα κλείσει θετικά το
θέμα για την ομάδα και ο Αγκολέζος μπακ θα συνεχίσει την καριέρα του στους
«γαλαζοκίτρινους».
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής μέρας δεν
προέκυψε κάποια εξέλιξη και η διαφορά ανάμεσα στην ΑΕΛ και τη Νασιονάλ συνεχίζεται.
Όπως γράψαμε και χθες όμως ο
Ρούι Τζούνιορ και η διοίκηση της ΑΕΛ στηρίζονται σε δύο λόγους ότι η
συγκεκριμένη υπόθεση θα έχει θετική έκβαση για τους «γαλαζοκίτρινους».
Ο
πρώτος είναι ότι ο διεθνής Αγκολέζος μπακ θέλει να παραμείνει στους πρωταθλητές
για να αγωνιστεί
και στο Τσάμπιονς Λιγκ τη νέα χρονιά.
Επίσης η Νασιονάλ δεν μπορεί να
ανταποκριθεί στις οικονομικές απαιτήσεις του Αϊρόσα. Αυτά είναι τα δύο κλειδιά
που τους κάνουν να αισιοδοξούν στην ΑΕΛ για θετική έκβαση στην υπόθεση του
Μάρκο Αϊρόσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου