Πέρσι τέτοια εποχή, τέλη δηλαδή Μαΐου δεν είχε φτάσει SMS μεταγραφής
στα κινητά των φίλων του ΑΠΟΕΛ, με τις ανακοινώσεις να αρχίζουν να έρχονται
αρχές Ιουνίου.
Φέτος έχει ήδη ανακοινωθεί ο Μάριο Σέρτζιο όμως υπάρχει μια
ανησυχία στις τάξεις του κόσμου ίσως για το γεγονός ότι υπάρχουν μαζεμένα κενά
στην ίδια θέση (βλέπε κέντρο της άμυνας) τη στιγμή που τα δεδομένα της
ενίσχυσης δεν διαφέρουν πολύ από το περσινό σκηνικό τέτοιες μέρες. Να θυμίσουμε ότι οι πρώτες ανακοινώσεις πέρσι ήρθαν αρχές Ιουνίου και
αφορούσαν σε πρώτη φάση τους Ατόρνο και Γιάχιτς και σε δεύτερη τον Ολιβέιρα ο
οποίος ανακοινώθηκε λίγο αργότερα, ενώ οι υπόλοιπες τρεις προσθήκες ήρθαν
επίσημα την τελευταία μέρα των μεταγραφών στις 31 Αυγούστου όταν ανακοινώθηκαν
οι Ούργκο Πάρντο, Κακά και Μπελαΐντ.Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν αλλάζει η στρατηγική, δεν βιάζεται ο Γιοβάνοβιτς θέλοντας να καταλήξει στις καλύτερες δυνατές λύσεις και γι’ αυτό και ο ίδιος δεν θέτει χρονοδιαγράμματα καθώς δεν ανησυχεί για τον μεταγραφικό σχεδιασμό.
Source : www.sport-fm.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου