Για ενδιαφέρον της Ομόνοιας για τον Μάρκο Αΐρόσα κάνουν λόγο
τα πορτογαλικά ΜΜΕ.
Όπως σημειώνει στο ρεπορτάζ της η ιστοσελίδα
maisfutebol.iol.pt, οι παράγοντες της ΑΕΛ δεν τα βρήκαν με τους αντίστοιχους
της Νασιονάλ για την ανανέωση του δανεισμού του δεξιού μπακ και τονίζουν πως
στο κόλπο μπήκαν και οι πράσινοι.Οι Λεμεσιανοί θα επανέλθουν με βελτιωμένη πρόταση, όμως οι Πορτογάλοι περιμένουν πλέον πως και η Ομόνοια θα κάνει επίσημη κρούση για τον Αϊρόσα.
Source : www.sentragoal.com.cy


Ίσως πρόκειται για κόλπο των Πορτογάλων ώστε να ασκήσουν πίεση στην ΑΕΛ. Στην Ομόνοια καλύπτει με επιτυχία ο Σπούνγκιν το δεξί άκρο της άμυνας γι'αυτό και δεν καίγεται ιδιαίτερα γι'αυτή τη θέση. Όπως πάντα ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει σε ακόμα ένα μεταγγραφικό σενάριο.....
ΑπάντησηΔιαγραφή