Ένα από τα θέματα που θέλει να κλείσει η διοίκηση της Ομόνοιας
είναι η περίπτωση του Αντώνη Γιωργαλλίδη.
Ο διεθνής τερματοφύλακας έχει
συμβόλαιο και τη νέα αγωνιστικήπερίοδο
αλλά όπως λέχθηκε και στη σημερινή συνέντευξη Τύπου σε αρκετούςποδοσφαιριστές
θα τους προταθεί μείωση απολαβών. Το μεσημέρι η διοίκηση είχε επαφή μαζί με τον
Γιωργαλλίδη στον οποίο προτάθηκε να συνεχίσει στο «τριφύλλι» με μειωμένεςαπολαβές. Η απάντηση του ποδοσφαιριστή ήταν
αρνητική αφού δεν του δόθηκε το ποσοστό της μείωσης ενώ ο ίδιος επιθυμούσε και
επέκταση του συμβολαίου του.
Το θέμα προς το παρόν παραμένει
στάσιμο. Θυμίζουμε πως το συμβόλαιο του λήγει τον Μάιο του 2013.
Source : www.sport-fm.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου