Την ώρα που στον ΑΠΟΕΛ βρίσκονται σε στάση αναμονής για τον Μάρκος
Αντόνιο, τα δημοσιεύματα από τη Ρουμανία και την Ελλάδα αυξάνονται και
πληθύνονται!
Σύμφωνα με αυτά, λοιπόν, ο ΠΑΟΚ έχει καταθέσει ήδη την πρότασή του
στον Βραζιλιάνο, αλλά ο παίκτης δεν απάντησε ακόμη (θετικά ή αρνητικά), μιας
και έχει ενώπιόν του άλλες δύο προτάσεις. Από τον ΑΠΟΕΛ και την Κουμπάν.
Σύμφωνα με τις ίδιες
πληροφορίες, το διετές συμβόλαιο (με 250.000 ευρώ ετησίως) που προτείνει ο
ΑΠΟΕΛ στον 29χρονο στόπερ ικανοποιεί τον παίκτη, όμως εξετάζει και τις
προτάσεις του ΠΑΟΚ και της Κούμπαν. Οι Ρώσοι, του προσφέρουν 400.000 ευρώ
ετησίως, αλλά ο Βραζιλιάνος αμυντικός δεν θέλει (λόγω και της γυναίκας του) να
πει το «ναι» και να μετακομίσει στην Κούμπαν.
Ο ΠΑΟΚ, του πρότεινε 250.000 ευρώ (για τρία έτη) το χρόνο συν
μπόνους 50.000 ευρώ. Η φετινή πορεία, σε συνδυασμό με το γεγονός πως δεν
υπάρχει οικονομικό πρόβλημα στον ΑΠΟΕΛ, αποτελεί θέλγητρο για τον παίκτη, ο
οποίος αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Και πολύ περισσότερο να δώσει ένα
τέλος στο σίριαλ που πάει να δημιουργηθεί με τις συμβατικές υποχρεώσεις του με
τη Ραπίντ.
Η ομάδα της Ρουμανίας φαίνεται να ανανέωσε το συμβόλαιο με τον Βραζιλιάνο, χωρίς αυτός να ρωτηθεί και να δώσει συναίνεση, επικαλούμενη όρο στο συμβόλαιό του. Τι λέει ο όρος; Όπως γράψαμε και χθες, θα ισχύσει αυτόματα και για την επόμενη χρονιά η συνεργασία των δύο πλευρών, αν εφαρμοστεί αύξηση των αποδοχών του παίκτη ύψους 20.000 ευρώ.
Η ομάδα της Ρουμανίας φαίνεται να ανανέωσε το συμβόλαιο με τον Βραζιλιάνο, χωρίς αυτός να ρωτηθεί και να δώσει συναίνεση, επικαλούμενη όρο στο συμβόλαιό του. Τι λέει ο όρος; Όπως γράψαμε και χθες, θα ισχύσει αυτόματα και για την επόμενη χρονιά η συνεργασία των δύο πλευρών, αν εφαρμοστεί αύξηση των αποδοχών του παίκτη ύψους 20.000 ευρώ.
Source : www.sentragoal.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου