Υπάρχουν ομάδες που ούτε ζωγραφιστές δε θα ήθελε για αντίπαλους η
Ομόνοια στον 3οπροκριματικό γύρο. Υπάρχουν κάποιες που ναι μεν στη
θεωρία είναι καλύτερές της ωστόσο, μπορεί να τις ξεπεράσει.
Είναι και μια τρίτη
κατηγορία ομάδων όπου προέρχονται από ψηλά προηγμένα πρωταθλήματα σε
σύγκριση με το Κυπριακό όμως θα έχει τις πιθανότητές της αν δεν είναι σε τόσο
καλή κατάσταση όπως τη χρονιά που τελείωσε. Όπως για παράδειγμα η Ρόζεμπουργκ η
οποία δεν βρισκόταν στην καλύτερή της κατάσταση όταν αντιμετώπισε την ΑΕΚ.
Στην πρώτη κατηγορία η Ομόνοια
θα ήθελε να αποφύγει ομάδες όπως η Ίντερ, η Λίβερπουλ, η Μαρσέιγ, το Αννόβερο
και Μπιλμπάο (αν πάρει το κύπελλο στο σημερινό τελικό με τη Μπαρτσελόνα τη θέση
της θα πάρει η Λεβάντε), Μπεσίκτας, Τβέντε και Δυναμό Μόσχας.
Στη δεύτερη κατηγορία που είναι
ομάδες που η Ομόνοια θα ήθελε να κληρωθεί μαζί τους και πρόκειται για τις:
Έλφσμποργκ Σουηδίας, ΠΑΟΚ, Ερυθρός Αστέρας, Λέγκια Βαρσοβίας, Λέφσκι Σόφιας,
Λεχ Πόζναν, Μέταλουργκ Ντόνεσκ και ΤΣΣΚΑ Σόφιας.
Στην τρίτη κατηγορία μετέχουν
ομάδες που καλό θα ήταν να τις αποφύγει όμως ανεξάρτητα από την πολύ καλή
χρονιά στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε κάποια ίσως τη φετινή χρονιά να μην
είναι το ίδιο δυνατή στο νέο πρωτάθλημα.
Αυτές είναι Μπουρσασπόρ,
Ρόζενμποργκ, Στεάουα, Σπάρτα Πράγας, Χέρενφεν, Γιανγκ Μπόις, Γκενκ, Βικτόρια
Πλζεν, Μαρίτιμο, Γάνδη και Ραπίντ Βιένης.
Από τις προαναφερόμενες αρκετές
θα πρέπει να περάσουν από προηγούμενους προκριματικούς γύρους και έτσι υπάρχει
η πιθανότητα ορισμένες να αποκλειστούν.
Η Ομόνοια βρίσκεται στην 3η θέση στον όμιλο των αδυνάτων έτσι για
να μπει στους δυνατούς θα πρέπει τρεις από το γκρουπ των δυνατών να
αποκλειστούν.
Source : www.sport-fm.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου