Μόλις ένα χρόνο διήρκεσε το… μαρτύριο της Segunda Division για τη
Ντεπορτίβο Λα Κορούνια.
Κι αυτό καθώς από την επόμενη
περίδο, το συγκρότημα της Γαλικίας θα βρίσκεται και πάλι στα «σαλόνια» της
Primera Division.
Πιο συγκεκριμένα, μία αγωνιστική πριν από το φινάλε της σεζόν, η
«Ντέπορ» εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδό της, καθώς επικράτησε κατόπιν
ανατροπής την Ουέσκα με (2-1).
Ετσι έφτασε τους 88 βαθμούς,
τέσσερις περισσότερους από τη Θέλτα, η οποία «πέρασε» με 2-1 από την έδρα της
Ταραγόνα και βρίσκεται έναν βαθμό μακριά από την απευθείας άνοδο στη La Liga.
Source : www.sentragoal.com.cy

.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου