Ο Μαρίνος Σατσιάς εισήχθη στην Καρδιολογική Κλινική του Γενικού
Νοσοκομείου της Λευκωσίας και μετά τις εξετάσεις που υποβλήθηκε, οι γιατροί του
υπέδειξαν να αποφύγει την έντονη σωματική καταπόνηση το επόμενο τρίμηνο.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ:
"Ο αρχηγός του ΑΠΟΕΛ Μαρίνος Σατσιάς, εισήχθη στην Καρδιολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας λόγω αδιαθεσίας και καταβολής. Υποβλήθηκε σε όλες τις ενδεικνυόμενες εξετάσεις, περιλαμβανομένου και της στεφανιογραφίας, οι οποίες απέκλεισαν τη στεφανιαία νόσο.
Αναμένεται να πάρει εξιτήριο τα αμέσως επόμενα 24ώρα. Του έγιναν συστάσεις, όπως αποφύγει την έντονη σωματική καταπόνηση το επόμενο τρίμηνο".
Source : www.balla.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου