Μεταγραφική βόμβα ετοιμάζει η Ενωση Νέων
Παραλιμνίου.
Σύμφωνα με
πληροφορίες του Balla, η ΕΝΠ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με
τον Μιχάλη
Κωνσταντίνου, προκειμένου να
τον εντάξει στο δυναμικό της για την επόμενη σεζόν!Ο έμπειρος Κύπριος επιθετικός έμεινε ελεύθερος από την Ανόρθωση και αναζητά τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του, ειδικά από τη στιγμή που δεν ικανοποιήθηκε από τη διοίκηση της Ομόνοιας το αίτημα του Νεόφυτου Λάρκου να αναλάβει ο Κωνσταντίνου ως τιμ μάνατζερ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 34χρονος επιθετικός βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την ομάδα του Παραλιμνίου, η οποία θέλει να κάνει το μπαμ με την απόκτηση του έμπειρου άσου. Η Ενωση θέλει να προσφέσει εμπειρία στο ρόστερ της και, σε περίπτωση που οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε συμφωνία, θα έχει βάλει στο δυναμικό της ένα βαρύ όνομα, προσδοκώντας στα αγωνιστικά οφέλη που μπορεί να της δώσει ο καταγόμενος από το Παραλίμνι Κωνσταντίνου (από την Ενωση άλλωστε είχε ξεκινήσει την καριέρα του).
Ο 34χρονος επιθετικός δεν προέρχεται από καλή σεζόν, αλλά είναι γεγονός ότι στην Ανόρθωση δεν πήρε και χρόνο συμμετοχής μετά το αναμενόμενα άσχημο ξεκίνημά του στη σεζόν: στην αρχή φάνηκε η απουσία ουσιαστικής προετοιμασίας, στη συνέχεια δεν βρισκόταν στα πλάνα του Ρόνι Λέβι. Η Ενωση πιστεύει στο ταλέντο του Κύπριου επιθετικού και ελπίζει σε θετική κατάληξη των διαπραγματεύσεων.
Source : www.balla.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου