Ο Ζουέλα αποτέλεσε τη 2η μεταγραφική του ΑΠΟΕΛ αλλά επίκειται
και η 3η και η οποία
δεν φαίνεται να αργεί.
Οι διοικούντες, ενημερώθηκαν αργά το απόγευμα ότι ο
Στάθης Αλωνεύτης αποδέχθηκε την πρόταση που του έγινε και απλά θα περιμένει
λίγο ακόμα για να ετοιμαστεί το συμβόλαιο και να βάλει υπογραφή. Όλα όμως συνηγορούν ότι το επόμενο SMS θα είναι ο 29 χρόνος πρώην διεθνής
άσος της Ομόνοιας.
Η
εκτίμηση για το χρόνο της ανακοίνωσης είναι από την Τετάρτη μέχρι και την
Παρασκευή. Σημασία όμως έχει ότι ο Αλωνεύτης προβάρει πλέον τη φανέλα του ΑΠΟΕΛ,
γεγονός για το οποίο ενημερώθηκαν τα
στελέχη της διοίκησης στη διάρκεια της σημερινής συνεδρίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου