Είναι γεγονός πως το μείζον πλέον θέμα των επενδυτών στη Νέα
Σαλαμίνα έχει… τραβήξει πολύ.
Εδώ και αρκετούς μήνες όλο για χορηγούς και
επενδυτές ακούμε αλλά τίποτα το ουσιαστικό, και δικαίως οι φίλοι της προσφυγικής
ομάδας «κάθονται» σε αναμμένα κάρβουνα.Πάντως χθες ο πρόεδρος Γιώργος Γεναγρίτης παρουσιάστηκε και πάλι καθησυχαστικός, τονίζοντας πως τίποτα δεν έχει τελειώσει οριστικά, αφού οι επενδυτές ζήτησαν ακόμη μερικές μέρες παράταση για να δώσουν την τελική τους απάντηση.
Συνεπώς, οι οποιεσδήποτε εξελίξεις μεταφέρονται για τις αρχές
της νέας εβδομάδας, όταν και θα πραγματοποιηθεί η συνεδρία του Διοικητικού
Συμβουλίου των ερυθρολεύκων για να συζητηθεί το τι μέλλει γενέσθαι με το αύριο
του συλλόγου. Ήδη ο μετεγγραφικός σχεδιασμός βρίσκεται πολύ πίσω και θα
χρειαστεί να αρχίσουν άμεσα οι διεργασίες, τόσο για το θέμα προπονητή όσο και
για τις αποχωρήσεις ή προσθήκες ποδοσφαιριστών.
Πάντως, οι διοικούντες τη Σαλαμίνα δηλώνουν εμφατικά πως οποιαδήποτε κατάληξη και να έχει το θέμα με τους επενδυτές, αυτοί έχουν ήδη στα σκαριά το plan b για παν ενδεχόμενο, στο οποίο και πάλι η ομάδα θα βγει ενισχυμένη και αρκούντως αγωνιστική για τη νέα σεζόν. Συνεπώς, τη Δευτέρα ή την Τρίτη αναμένεται να γίνει γνωστό πάνω σε ποιες βάσεις θα «χτιστεί» η Σαλαμίνα της περιόδου 2012 - 2013.
Πάντως, οι διοικούντες τη Σαλαμίνα δηλώνουν εμφατικά πως οποιαδήποτε κατάληξη και να έχει το θέμα με τους επενδυτές, αυτοί έχουν ήδη στα σκαριά το plan b για παν ενδεχόμενο, στο οποίο και πάλι η ομάδα θα βγει ενισχυμένη και αρκούντως αγωνιστική για τη νέα σεζόν. Συνεπώς, τη Δευτέρα ή την Τρίτη αναμένεται να γίνει γνωστό πάνω σε ποιες βάσεις θα «χτιστεί» η Σαλαμίνα της περιόδου 2012 - 2013.
Source : www.sentragoal.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου