Ολοκληρώθηκε η παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας του ΑΠΟΕΛ και ήδη από
τις 15.00 μπορεί όποιος φίλος των "γαλαζοκίτρινων" το επιθυμεί, να
αποκτήσει εισιτήριο διαρκείας.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές των εισιτηρίων, υπάρχει
έκπτωση από 6% έως 17% σε σχέση με πέρυσι, ενώ η μεγαλύτερη έκπτωση ήταν στη
Νότια Κερκίδα με τις τιμές για τα κανονικά εισιτήρια να είναι 220 ευρώ.
Επίσης, θα υπάρξει επιπλέον έκπτωση 10% στους υφιστάμενους κατόχους
διαρκείας και επιπλέον 5% σε όσους έχουν ΑΠΟΕΛ Visa.
Όσον αφορά την "οροφή" που θέτουν για τα εισιτήρια διαρκείας, οι άνθρωποι του ΑΠΟΕΛ απάντησαν: "Δεν βάζουμε όρια εμείς, τα βάζουν οι ίδιοι οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ. Πέρυσι κάναμε ρεκόρ, το ίδιο θέλουμε και φέτος".
Στο περιθώριο της παρουσίασης, ο Πανίκος Χατζηλιασής ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για την περίπτωση του Μαρίνου Σατσιά, τονίζοντας: "Ίσως και σήμερα να πάρει το εξιτήριο. Το πρόβλημα ήταν μία οξείας μορφής γαστρεντερίτιδα. Προπονήθηκε πολύ έντονα το Σάββατο και ένιωσε την ξαφνική αδιαθεσία. Λόγω της γαστρεντερίτιδας έπαθε αφυδάτωση και πήγε στο νοσοκομείο".
Source : www.balla.com.cy

.jpg)
.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου