Σε νέα μεταγραφική ενίσχυση προχώρησε η Ένωση.
Ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής
την χρονιά που ολοκληρώθηκε αγωνιζόταν στην Βέροια έχοντας 28 συμμετοχές και
ένα γκολ.
Την περίοδο 2009-10 αγωνίστηκε
για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τα χρώματα του Ιωνικού(29 συμμετοχές) και την
επόμενη περίοδο μεταπήδησε στον Θρασύβουλο(26 συμμετοχές και δύο τέρματα).
Ο Λανγκλέ αποτελεί επιλογή του
προπονητή της ομάδας Ζουβάνη Ζουβάνη που ευελπιστεί ότι η προσθήκη του
συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή θα δώσει νέα δυναμική στους «βυσσινί».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου