Νωρίς - νωρίς στα… βάσανα οι ποδοσφαιριστές
της Ανόρθωσης, οι οποίοι πραγματοποίησαν χθες την πρώτη τους προπόνηση ενόψει
της νέας σεζόν.
Το πρώτο γκρουπ, το οποίο αποτελούσαν 15 ποδοσφαιριστές
προπονήθηκε στις 18:30, ενώ τα επόμενα δύο θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες.
Οι 15
παίχτες που κάλεσε ο Ρόνι Λέβι ήταν οι: Μάρκο Αντιτς, Πάουλο Ζόρζε, Γιούργκαν
Κόλιν, Χρίστος Μαραγκός, Βανσάν Λαμπάν, Βαλεντίνος Σιέλςη, Χρήστος Μάστρου,
Γαβριήλ Κωσνταντίνου, Δημήτρης Οικονόμου, Ζαχαρίας Θεοδώρου, Αδάμος Αντρέου,
Κωνσταντίνος Λαΐφη, Σίβαρντ Σπρόκελ, Σάββας Παναγιώτου και Παναγιώτης Λοΐζίδης.
Αύριο θα ενσωματωθούν στην προετοιμασία με
την υπόλοιπη ομάδα οι Λαβόρδε, Ρονκάτο, Οκκάς και Μαρκίνιος, οι οποίοι
απουσίαζαν για προσωπικούς λόγους. Όσον αφορά στα τελευταία μετεγγραφικά
αποκτήματα Μπλάζιτς και Κάλβο, την ερχόμενη Δευτέρα θα προπονηθούν για πρώτη
φορά με τη νέα τους ομάδα.
Το παρών του στο προπονητικό κέντρο «Αντώνης Καράς» έδωσε
και ο πρόεδρος της «Κυρίας» Σάββας Κάκος, ο οποίος δήλωσε: «Πρώτα
από όλα να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο της Ανόρθωσης να έχουμε καλή ποδοσφαιρική
χρονιά. Αρχίζουμε με τους ίδιους στόχους, όπως κάθε χρόνο. Οι στόχοι είναι
ξεκάθαροι, είναι πρωταγωνιστικοί, είναι τίτλοι και διάκριση στην Ευρώπη. Είναι
ανεπίσημη, είναι η μισή ομάδα σήμερα. Σε κάποιους παίκτες δόθηκαν περισσότερες
μέρες άδειας και κάποια νέα μεταγραφικά αποκτήματα όπως και οι υπόλοιποι που θα
συμπληρώσουν το ρόστερ για φέτος, ελπίζουμε μέχρι τη Δευτέρα να έχουμε όλους
τους ποδοσφαιριστές και να είναι κατά τουλάχιστον 90% συμπληρωμένο το ρόστερ».
Για τη δουλειά που γίνεται: «Αρχίζουμε
με καθαρό μυαλό, με ξεκάθαρους στόχους και είμαστε βέβαιοι ότι με τη σκληρή
δουλειά, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να δουλέψουμε πολύ σκληρά. Γίνεται
πολύ καλός προγραμματισμός σε άριστη συνεργασία με την τεχνική μας ηγεσία.
Χτίζουμε μία ομάδα που να έχει και παρόν και μέλλον. Είναι πολύ σημαντικό να
κοιτάμε και το μέλλον. Είναι πολύ σημαντικό να σκεφτούμε και το μέλλον και μ'
αυτή τη φιλοσοφία δουλεύουμε και είμαι βέβαιος ότι τα αποτελέσματα θα φανούν
πολύ σύντομα εντός αγωνιστικών χώρων όπου κρινόμαστε όλοι, στο τέλος όλοι θα
κριθούμε από τα αποτελέσματα. Ελπίζουμε ο κόσμος να αγκαλιάσει αυτή την
προσπάθεια, να είμαστε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Η φιλοσοφία φέτος είναι όλοι
μαζί, κοιτάζουμε μπροστά, μόνο μπροστά, να φέρουμε επιτέλους την Ανόρθωση εκεί
που της αξίζει, που είναι μόνο η κορυφή».
Για τις μετεγγραφές: «Το
ανακοινώσιμο θα έρθει στην ώρα του, ο κόσμος να κάνει υπομονή. Ξέρουμε τι
κάνουμε δεν χρειάζεται να λέμε δημόσια τι κάνουμε. Υπάρχει συμφωνία με
τουλάχιστον δύο ποδοσφαιριστές, θα έρθει η ώρα να τους ανακοινώσουμε. Ο κόσμος
να μην ασχολείται μόνο με δημοσιογραφικές πληροφορίες, να ασχολείται με
πραγματικότητες. Στην ώρα του θα μάθει ο κόσμος, όταν πέσουν οι υπογραφές, όταν
θα είναι ανακοινώσιμες κάποιες μεταγραφές. Ακόμη 2-3 μέρες υπομονή. Πιστεύω ότι
μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα γίνουν τουλάχιστον δύο ανακοινώσεις και όπως
έχω πει, σημασία έχει να μην γίνονται λάθη. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας, δεν
βιαζόμαστε να κλείνουμε παίκτες, για να κάνουμε μεταγραφές. Οι μεταγραφές
πρέπει να είναι ουσίας κι έτσι πρέπει να συνεχίσουμε να το βλέπουμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου