Στην Κύπρο βρίσκεται και ο Ισραηλινός Οχάτ Λεβίτε για
λογαριασμό της Ομόνοιας.
Όπως αποκάλυψε σήμερα η SPORTDAY είναι ο
πρώτος στόχος για την θέση του τερματοφύλακα.
Ο 26χρονος πορτιέρο ήρθε για τις τελικές συζητήσεις,
για να περάσει επίσης από ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το συμβόλαιο του.
Η εξέλιξη αυτή φέρνει οριστικά όπως φαίνεται στην
πόρτα της εξόδου τον Αντώνη Γιωργαλλίδη, με τον οποίο δεν κατέστη δυνατό να
γεφυρωθεί η διαφορά που υπάρχει με τη διοίκηση.
Αν όλα πάνε καλά με τον Λεβίτε, τότε είναι αντιληπτό
πως δε θα συνεχιστεί η συνεργασία με τον Κύπριο τερματοφύλακα.
Σε μια άλλη εξέλιξη ο Γιώργος Λοΐζου ενημερώθηκε ότι
δεν βρίσκεται στα πλάνα και αποχωρεί από την ομάδα, ενώ θα ανανεωθεί η
συνεργασία με το νεαρό τερματοφύλακα Μάκη Γιαννίκογλου.
Source : www.sport-fm.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου