Μετά
την ήττα στο πρώτο του φιλικού επί αυστριακού εδάφους, ο ΑΠΟΕΛ νίκησε σήμερα
την Κόσιτσε με 2-0 με τέρματα που σημείωσαν ο Σολάρι στο 27΄και Μοράις 75΄.
Ο
πρώτος σκόραρε με πλασέ μετά από σέντρα του Σέρτζιο, ενώ ο δεύτερος με κεφαλιά
μετά από «συστημένη» σέντρα του Μαντούκα.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς προτίμησε στο αρχικό
σχήμα όλα τα νέα μετεγγραφικά αποκτήματα. Ο Χιώτης βρισκόταν κάτω από δοκάρια,
ενώ την τετράδα της άμυνας αποτελούν οι Ζουέλα, Μπόρδα (κέντρο), Αλεξάνδρου
(αριστερά) και Σέρτζιο (δεξιά). Στη μεσαία γραμμή αγωνίστηκαν οι Πίντο και
Σόουζα, ο Χαραλαμπίδης δεξιά, ο Αλωνεύτης αριστερά και ο Αδόρνο πίσω από τον
μοναδικό επιθετικό, Σολάρι.
Στο δεύτερο μέρος αγωνίστηκαν οι Σολωμού, Μαντούκα, Αΐλτον, Ηλία,
Μοράις, Μάρκος Χαραλάμπους, Κίσσας, Χριστοφίδης και ο Βασιλείου.
Source : www.sentragoal.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου