Την πίστη του ότι ο Τίτο Βιλανόβα θα πρέπει να μείνει για αρκετά
χρόνια στον πάγκο της Μπαρτσελόνα εξέφρασε σε δηλώσεις του στον ισπανικό Τύπο ο
Λιονέλ Μέσι.
«Μένω στην Μπαρτσελόνα και
ελπίζω τα πράγματα να συνεχίσουν να είναι το ίδιο καλά και χωρίς τον Πεπ», είπε
αρχικά ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του πλανήτη και πρόσθεσε: «Ο Τίτο είναι μία
εντελώς διαφορετική προσωπικότητα και ελπίζω πως θα μείνει στον πάγκο της
ομάδας για πολλά χρόνια.Αυτό θα σημαίνει πως τα πράγματα θα πηγαίνουν καλά».
Και αφού είπε όλα αυτά, έσπευσε να αναφερθεί στο πόσο τον βοήθησε
ο Πεπ στην εξέλιξη του. «Ο Πεπ με βοήθησε να εξελιχθώ σαν παίκτης, ειδικά στο
τακτικό κομμάτι, μου εξήγησε πράγματα που δεν τα είχα ξανακάνει στο παρελθόν»,
επεσήμανε ο Μέσι, ο οποίος σχολίασε και τις αποτυχίες της Μπαρτσελόνα στην
σεζόν που ολοκληρώθηκε.
«Περάσαμε μια δύσκολη εβδομάδα.
Χάσαμε από την Ρεάλ Μαδρίτης, αποκλειστήκαμε από την Τσέλσι στο Τσάμπιονς Λιγκ
και στη συνέχεια μάθαμε για την αποχώρηση του Γκουαρντιόλα. Πιστεύω πάντως πως
έρχονται καλύτερες ημέρες», κατέληξε ο σταρ των «μπλαουγκράνα».
Source : www.sentragoal.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου