Ο Ισραηλινός Οχάτ Λεβίτε είναι σύμφωνα με
σημερινό δημοσίευμα της SPORTDAY η πρώτη επιλογή της Ομόνοιας για τη
θέση του τερματοφύλακα, σε περίπτωση που αποχωρήσει τελικά από την ομάδα ο
Αντώνης Γιωργαλλίδης.
Άρχισε την καριέρα του στη Χάποελ
Κφαρ-Σαμπά. Το 2009 πήρε μεταγραφή για την Ολλανδική Βααλβάικ, όπου και έμεινε
μέχρι τον Μάιο του 2011. Στη συνέχεια μετακόμισε στη Χάποελ Μπερ Σιεβά και
ενδέχεται να αποτελέσει το δίδυμο τερματοφυλάκων με τον Τζόνι Λεόνι, αν
προκύψει ναυάγιο στις διαπραγματεύσεις με τον Γιωργαλλίδη.
Τόσο η Ομόνοια,
όσο και ο διεθνής πορτιέρο παραμένουν προς το παρόν
αμετακίνητοι στις θέσεις τους και δύσκολα όπως φαίνεται θα συνεχιστεί αυτή η
συνεργασία. Ο Γιωργαλλίδης από τη στιγμή που έχει συμβόλαιο θα βρίσκεται στις
προπονήσεις…


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου