Την ελευθέρας του Σπαντάτσιο περίμενε η Ανόρθωση και πλέον είναι γεγονός!
Οπως ανακοίνωσε η Αστρα
Πλοέτσι στην επίσημη ιστοσελίδα της, ο Βραζιλιάνος μέσος έμεινε
ελεύθερος. Λίγα λεπτά μετά
την... απελευθέρωσή του έστειλε υπογεγραμμένο το συμβόλαιό του. Εστάλη ήδη το
sms και στους φιλάθλους της ομάδας. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά: Με μία λιτή ανακοίνωση στο σάιτ της η ρουμανική ομάδα ανακοίνωσε την αποδέσμευση εννέα ποδοσφαιριστών της, μεταξύ αυτών και του Σπαντάτσιο. Ηταν η εξέλιξη που περίμενε εδώ και εβδομάδες η διοίκηση της Ανόρθωσης για να ενεργοποιήσει την προφορική συμφωνία της με τον έμπειρο μέσο.
Μόλις έμεινε και τυπικά ελεύθερος ο 31χρονος άσος έστειλε υπογεγραμμένο το συμβόλαιό του στην "Κυρία", η οποία λίγο πριν τα μεσάνυχτα ενημέρωσε με sms τους φιλάθλους της: "Καλωσορίζουμε στην Ανόρθωση τον Τζουλιάνο Σπαντάτσιο και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία με την ομάδα μας". Ετσι η "Κυρία" κλείνει ένα ακόμη κεφάλαιο από τον μεταγραφικό σχεδιασμό της. Πλέον το ενδιαφέρον των φιλάθλων της Ανόρθωσης στρέφεται στις υποθέσεις Νέτο και Κολαούτι.
Source : www.balla.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου