Σύμφωνα με πληροφορίες του “Σκοτεινού”, στην Ομόνοια εξετάζουν την περίπτωση του Έντι Νουρεντινόφσκι, "φύλακα άγγελου"στον Εθνικό Άχνας τη σεζόν που μας πέρασε.
Ο Έντι Νουρεντινόσκι είχε 3 χρόνια παρουσίας κάτω από τα δοκάρια της Άχνας, και φέτος μετά την ολοκλήρωση του συμβολαίου του, δήλωσε ότι ήθελε να συνεχίσει αλλού την καριέρα του.
Source : www.balla.com.cy


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου