Αγεφύρωτη εξακολουθεί να
παραμένει η διαφορά ανάμεσα στον Αντώνη Γιωργαλλίδη και την Ομόνοια.
Από τη
στιγμή μάλιστα που περνάνε οι μέρες και το όλο θέμα παραμένει σε εκκρεμότητα
και δεν αλλάζει κάτι στις θέσεις των δυο πλευρών, τότε είναι αντιληπτό, ότι
δύσκολα θα βρεθεί η χρυσή τομή για συνέχιση της συνεργασίας. Συνεπώς η
περίπτωση αυτή φαίνεται να παίρνει αρνητική τροπή, με το σενάριο αποχώρησης του
Γιωργαλλίδη από την Ομονοια, να είναι πιο ορατό από ποτέ.
Εν τω μεταξύ όπως πληροφορούμαστε και
εκτός απροόπτου θα προκύψει συμφωνία με τον Ελλαδίτη προπονητή τερματοφυλάκων
Κώστα Τόσκα, ενώ για κάθε ενδεχόμενο (είναι ρευστό το θέμα Γιωργαλλίδη) οι
«πράσινοι» εξετάζουν και κάποιες περιπτώσεις τερματοφυλάκων. Φαίνεται μάλιστα ο
Μιχάλης Καβαλλιέρης να έχει εντοπίσει μια πολύ καλή περίπτωση Ελλαδίτη
τερματοφύλακα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου